Òpera comunitària: Flordeneu, l’última fada del Canigó
Durant dos anys, a Granollers, s’ha anat teixint alguna cosa més que una òpera.
Un procés llarg, compartit i ple de vida que ha implicat artistes, escoles, entitats i molts col·lectius de la ciutat.
Un projecte construït des de dins, amb temps, cura i moltes mans. 🌱
L’@orquestracambragranollers , el @veuscorinfantil , el cor Petits Cantors @amicsdelaunio , el cor alumnat de @escolaponentgranollers , el vestuari de @trashstudiolab i @institutcelestibellera , l’escenografia de @frau_recerquesvisuals i @dimas_eis , el cartell de @escolamontserratmontero , La Crida, equips de llums, maquillatge, l’equip educatiu de @acgranollers, @teatreauditoridegranollers, els solistes @txellmila , @annafernandez54 , @lrvin_1206 , @caterinacuspinera i la direcció musical de @josepvilajover , la direcció escènica de @martagotin han construït comunitat.
L’obra del compositor @marti.carreras.almar , Flordeneu ens porta a l’univers mític del Canigó per explicar una història sobre la memòria, la natura i la no-violència. Una faula plena de simbolisme que ens convida a escoltar, recordar i transformar-nos.
El que hem viscut aquests dies va més enllà d’una estrena.
És el resultat d’un viatge col·lectiu.
D’emocions compartides, de mirades, de nervis abans de sortir a escena… i d’una energia que només neix quan moltes persones caminen juntes. ✨
Gràcies a totes les persones que ho heu fet possible i al públic. 💙
Foto @Toni Torrillas









